Mysdag!

Rebecca var här på besök igår till idag. Jätte trevligt! Vi käkade gurka och dipp, mums. Pratade lite gamla minnen och sådär. Nu är mormor och dom här så vi har varit och käkat kebab tillsammans och dom har tittat på min lägenhet.
Jag håller på och gör iordning köttfärs eftersom jag råkade ta fram den för tining igår. Så jag fryser in de sen :)
Eller jag håller på och gör mexicana gryta.

Ikväll går jag över till mami och är där över kvällen. Har ändå inget bättre för mig.
Fick nya stolsdynor av mormor och Håkan idag också, dom var jätte fina! Tack.
Kan ju säga att jag absolut inte har lika mycket tid över som nu när man bor ensam. Det ska handlas, städas, tvättas, lagas mat, plocka reda på saker, ta hand om Wilma osv.. Jag gör ju allt själv ockå, så det är inte så konstigt att det inte blir så mycket uppdatering här.. sorry för de!
Har inte så mycket mer att säga här, ska väl diska upp snart efter matlagningen och sådär. :) Ha det så bra!


Rebecca igår kväll :)

Kommentarer
Postat av: jessika

och imorrn besöker jag gävle och valbo en sväng :)

2010-07-30 @ 21:49:43
URL: http://blondinii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback