Jag har hittat en!

YES! Jag var uppe klockan 6 imorse för att kika lägenheter. Det fanns ute en på rågången.
Det ligger ca 3-4 minuter hemifrån! Jag ligger på första plats. Imorgon ska jag titta på lägenheten och sen är det bara att tacka ja så får jag den. Håll tummarna på att den är fin nu!
Gud så underbart och vad glad jag har varit hela morgonen.

Idag vet jag inte riktigt vad som händer faktiskt.
Jag skulle ha gått upp vid 8 och följt med Rosanna och badat, men jag sov över såklart. Jag är verkligen skit trött av mig just nu.
Jag funderar på att ta en slappdag bara, men jag vet inte. Det är så tråkigt i dehär fina vädret. Jag hade egentligen velat åka och sola & bada hela dagen. Men dum som jag är så försov jag mig.

Jaja, Wilma sover och jag håller på och kokar nudlar. :)
Det blir väl mer uppdatering senare =) Kram på er :).




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback