I'm home!

Hejsan allihopa! :)
Det var ett tag sen, jag har haft en underbar vecka i stugan med jätte bra väder!
Vi har grillat, solat, badat och allt dedär :) igår när jag låg och solade så sprang det en ödla över mina ben, panik eller vad? Trodde bokstavligt talat att jag skulle dö.
Wilma har ialf mått super bra, hon har fått sovit naken och varit naken hela dagarna, det har ju varit så varmt! Men man har ju fått både bajs och kiss på sig ;) Men det är det värt!

Sitter och överväger om jag ska följa med ut imorgon också :) Men den ända anledningen till att jag stannar hemma isf är om jag hittar något roligt att göra varje dag. För jag klarar inte av att bara vara hemma i dehär fina vädret :) Men som det ser ut just nu så kommer jag följa med dom..

Ska prata med hon som ska göra min design också om den hr blivit klar, så finns den snart på min blogg :) Jippi!

Glömde skriva hur mycket Wilma vägde och hur lång när jag skrev att hon tagit sprutorna :)Såhär såg det ut.

6890 gram
64.5 cm
41.3 huvudomfång

Som sagt så helammar jag fortfarande Wilma och har aldrig gett henne något annat än min bröstmjölk :)

Här kommer lite bilder från stugan :)



Wilma :)




Morbror William & Wilma


William badar :)


Stugan :)


William, jag och Wilma :)


Daniel (storebror) och Sandra :)


grillning :)




Jag och min fina tjej, nakenfjärten!


Världens finaste utsikt!
Stugan är verkligen ett paradis, det är så otroligt skönt att vara där och man behöver inte bry sig ett piss om någonting! :) Så skönt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

är sandra tsm med din storebror? :O känns inte det konstigt !? skulle jag tyckt ;P

2010-07-05 @ 03:23:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback