Huvudvärk och en jävla massa städa!

Angelica åkte hem vid fyra idag.
Vi var och handlade lite och sådär på dagen, sen när hon åkte så har jag städat EXAKT allt! Hela lägenheten. Det tog sin tid och ändå har jag golven kvar.
Jag ska göra det alldeles strax. Jag har fruktansvärd huvudvärk och vill egentligen bara slänga mig ner i soffan och softa. Men jag måste göra klart detta och sen börja med middag, för annars hungrar jag ihjäl.

Idag prövade jag att framkalla bilder på internet.
Dom första 100 är gratis och sen framkallade jag 50 bilder till. :) Med frakt kommer de bara bli 66 kr. Men eftersom jag har knäppt allt med så jävla kass kamera så vet inte jag om bilderna bara blir sudd. Men den som lever får se!
Även fast dom blir suddiga så ska dom in i Wilmas "Min första bok". :)

Nej, jag ska väl sätta igång då med lite mat och sista städningen! Bilder efter helgen SKA komma ikväll ;) Annars imorgon på morgonen.

Men här är några från min kamera :)



Angelica, vi sitter och väntar på bussen till citygross :)



Min bebis var trött!



Våran fetto potion senare på kvällen.


Och nu mina vänner, MITT HÅR JUST NU!



mm, javet. Det är gult.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Från vilken sida beställde du bilder? :)

2010-07-08 @ 10:18:06
URL: http://sandramariewahlbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback