Hjälp, mina tänder!

Ja, gud! Jag hade nästan panik igår..
Jag har haft tandvärk några veckor men inte så farligt så jag reagerat. I förrgår när jag ställde mig framför spegeln så ser jag långa bruna streck på framtänderna, dom är djupa också! Sen kände jag lite på tanden i bak för det är den som brukar göra ont, vad känner jag där då? Jo, ett hack rakt in i sidan av tanden.
Jag ringde tandläkaren direkt imorse! Fick en tid på tisdag, jag är faktiskt riktigt jävla orolig! Vad fan är det för fel på mig?

Jag passade även på att beställa tid till efterkontrollen eftersom jag inte gick på den jag fick förut.
Jaja, jag antar att jag får gå och vara orolig ett bra tag till, nästan en vecka. Det är inte kul.

Valde att åka hem idag istället från söderhamn.
Nu sitter jag här, nyduschad med hårinpackning i håret. Resan gick jätte bra och jag har haft det jätte mysigt.
Imorgon kl 00.00 får jag reda på om jag får lägenheten också, undra om jag kommer sitta vaken? Det kan jag lova! Jag vill ha den!

Min bebbe ligger och sover just nu, jag ska väl packa upp lite och sen krypa ner jag med.
Jag är helt slut fast Wilma har vaknat klockan 11 varje morgon.. haha.

Bilder från söderhamn!






Karin och Wilma :)









Godnatt med er! :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback