Flyttat hemifrån..

Nu har jag äntligen flyttat!
Flytten har gått jätte bra och jag trivs som fisken i vattnet att bo ensam. Det känns verkligen rätt när man har barn!
Vi har packat upp allt, det är bara lite småsaker kvar. Som att sätta upp lite gardiner och tavlor :)
Men det är sånt man får ta lite pö om pö..

Idag lagade jag min första middag här hemma också! Korvstroganoff blev det :)
Man kan ju inte neka att det är jobbigt att bo ensam och samtidigt vara ensamstående. Jag har redan känt av det, men man vänjer väl sig. :) Men det går ialf jätte bra än sålänge.
Imorgon är det bvc dags och på tisdag väntas tvättstugan :)





Jag är förövrigt jätte trött & jag tror det är halsfuss på gång igen! Så det blir tidigt ikväll, kram på er! :).

Kommentarer
Postat av: Lee

Vad skönt att det är klart nu :) och skönt att ni trivs :)

2010-07-26 @ 09:34:29
URL: http://mammalee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback