En titt i min vitprickiga hals..

Som sagt så var jag till tant doktorn idag. Dom pillade ner en lång tops i halsen på mig, det gjorde dom sist också när dom misstänkte halsfluss. Men jag hade inte halsfluss denna gång! Skönt som fan.
Jag har varit feberfri idag också. Så jag, Wilma, mami och lillebrorsan tog en sväng på stan. Svetten rann kan jag lova! Köpte ett par nya skor och nya leggings, båda på rean. :) Nöjd!

Kvällen ser ut såhär. Antingen gå ner på stan eftersom det är sommarkväll och titta på Darin med familjen,haha. Om vi inte ska dit så ska jag gå hem till dom och betala hyran och sådär. Jaja, vi får helt enkelt se vad som händer!
Jag har ialf precis ätit en matlåda, orkade inte laga mat idag. Korvstroganoff med majs! Mums.

Jag ska väl ta vara på tiden nu medans lillfia sover! :) Här kommer lite bilder från idag och igår.




Kommentarer
Postat av: Angelica - Elias mamma

Ja klart vi måste ses :) får ta det snart :D

2010-07-28 @ 19:25:10
URL: http://baabyrosaa.blogg.se/
Postat av: **

kan du inte lägg ut lite bilder på hur nya lägenheten ser ut? :)

2010-07-29 @ 01:16:54
Postat av: Madde

SVAR:



Jag måste få fråga, tog det slut mellan dig och Wilmas pappa pga graviditeten?

Och var det solklart att du skulle behålla barnet? Tänkte du någon gång på abort?



du behöver inte svara om du inte vill. Kram på dig!

2010-07-29 @ 12:20:22
URL: http://mamim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback