Bvc-besök!

Japp, det är alldeles strax dags för bvc igen.
Dom ska prata lite om smakportioner och sådär. :) Sen väga och mäta, det ska bli så spännande!

Wilma krånglar hela nätterna, jag vet inte vad det är med henne just nu faktiskt.
Hon ligger brevid mig, hon har stängda ögon men hon bökar runt hela nätterna alltså. Det är riktigt jobbigt för jag kan inte koppla av och sova då. Någon som har någon aning om varför hon håller på såhär?

Halsen är värre idag också, hade stora problem att få i mig frukosten. Men det gick i lite ialf! Just nu ligger Wilma och sover, jag har dammsugit, fixat mig och diskat upp lite :)
Någon dag här i veckan ska jag ta en riktigt storstädning! Allt ska städas då. Men dom som bodde här innan hade verkligen städat jätte noga, det var skönt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback