Blondering again!

Ja, tro det eller ej.
Men jag sitter med en blondering i skallen igen. För snart blir det nog bara skallen som jag kommer blondera för håret ramlar väl av. Närå.
Jag tog med mig Wilma idag och gick till ica maxi, det var döhett ute så Wilma fick ligga i bara blöja! haha.
Jag köpte silvershampo hos frisören och en sista blondering. Detta blir den absolut sista. Sen kör jag med silvershampot. Men denna gång så håller jag tummarna på att jag blir relativt blond ialf.

Efter att vi varit på ica maxi så plockade Rosanna upp oss hemma.
Vi åkte först till Rusta. Wilma var inte glad då! Hon skrek påvägen dit. vi hittade inget där så vi åkte och köpte mjukglass :) Mysigt.

Just nu sitter jag och tänker på vad fan jag ska laga till middag. Jag är sugen på potatiskroketter och kyckling. Det har vi hemma, frågan är bara om jag orkar laga. Jo, det gör jag nog. Men jag lagar nog middag sent ikväll när Wilma har somnat för natten.


Kommentarer
Postat av: ★ PUSSY SUGAR ★

sv; det var för att hon satt fast som dom var tvungen att göra snittet längre ner :)



fint håret blev förresten! :D mina toppar DÖR varje gång jag blonderar mig, och precis som dig så ramlar dom av när dom är blöta. drog man i dom så fick man med ett helt knyte xD

2010-07-08 @ 22:03:05
URL: http://jfallqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback