Ärret efter kjejsarsnittet!

Ja, nu ska ni få se på fan! Såhär ser då mitt ärr ut på magen brevid alla bristningar.



Mitt ärr är väldigt snett gjort, väldigt långt och dom har gjort det långt upp på magen.
Men det blev ju akutsnitt och då tänker dom inte på att snittet ska vara fint utan att barnet ska ut bara.

Jag och Wilma gick till ÖB för ett tag sen.
Det var så himla varmt ute så vi båda höll på och dö! Jag köpte ialf hårspray och tandkräm, behövligt!
Nu på eftermiddagen/kvällen så väntas inget speciellt faktiskt. Jag ska väl ta och laga lite mat senare och kanske städa upp lite.

Imorgon kommer Rebecca och för våran del så blir det valbo för lite shopping!
Plus att mamma och resten kommer hem imorgon eller måndag. Det ska bli så skönt med lite avlastning då :) Jag har haft Wilma en hel vecka nu utan att ha fått någon hjälp alls. Inte ens under ett toalettbesök ;)
Då ska jag be mamma passa Wilma ett tag så ska jag gå ut på en långpromenad med Gaston ensam, gud vad jag skönt!

Wilma påväg till affären idag :)



Solhatten satt lite snett ser jag nu, haha!


Kommentarer
Postat av: Lotta mamma till Elvira

Det har läckt fint:)

2010-07-10 @ 18:49:50
URL: http://lottamartensson.blogg.se/
Postat av: ★ PUSSY SUGAR ★

Mitt ärr är också snett och mitt blev längre pga dom inte fick ut henne så dom fick skära upp lite till. Mitt är fortfarande såhär knallrött/rosa eftersom det inte läkt helt än.



Ditt är ju jättefint! :)

2010-07-10 @ 20:33:58
URL: http://jfallqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback