Ändrat schema!

Imorgon ändrades schemat efter ett telefonsamtal av mami. Blir bjuden på middag där, potatis, stek och gräddsås! Inte helt fel kan jag säga. Det är nog det godaste jag vet faktiskt.
Kvällen blev inte så nyttig för mig heller, jag hade köpt hem kakor ifall jag skulle få besök nu när jag flyttat. Ikväll kunde jag inte motstå dom! 8 stycken käkade jag upp (alla). haha, och nu har jag kokat nudlar och käkat. Antar att jag tar igen mig lite efter det lilla jag har ätit dom här dagarna som varit ;)

Snart ska jag ta och göra natt faktiskt. Börjar bli riktigt trött, Wilma somnade för kanske 15 minuter sen. :)
Imorgon ska jag hjälpa mamma och städa också i Rosannas lägenhet. Tycker inte hon ska göra allt själv, den envisa tanten.
Jaja, har väl inte så mycket mer att skriva än att jag går och sover alldeles strax! Godnatt! :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback