Vrida tillbaka dygnet?

Ja, vad var det nu som jag sa, att jag skulle vrida tillbaka dygnet?
Nej! För jag somnade runt halv 3 igår. Fråga mig inte hur jag orkade vara vaken så länge, för det vet jag inte ens själv. Låg & kikade på film bara :)
Vaknade nu vid halv 12, lite sent är det ju. Men det gör inget. Det är ju ändå lov fortfarande :)
Är snorig som fan och när jag vaknade så var hela munnen full med äckligt slem, haha! Som att ni vill höra de egentligen.
Ska ialf försöka ta mig upp snart och försöka äta nånting, har blivit väldigt slarvig med att äta igen. Det kan gå nästan 12 timmar ibland innan jag kommer på att jag inte har ätit. Hur smart är de?
I vilket fall så har eksemen på händerna börjat försvinna, men nu till det konstiga. Jag har gått ner 6 kilo :S Vad är detta? Jag ska till barnmorskan om två dagar ju, jag hoppas att hon inte säger något om det.

Har ialf nyligen tagit en järntablett så nu måste jag vänta i en timme innan jag kan käka frukost. Det är de jobbigaste med att käka järntabletter! Man får ju inte äta mjölkprodukter under en timme efter.
Ska jag erkänna så sket jag i järntabletterna igår. Käkade en på kvällen istället, men jag ska ju ta sån där äcklig blutsaft också! Men det sket jag i. Det smakar helvete, typ som alger.

Blir nog inge stan idag, jag vaknade för sent och det är ju faktiskt söndag idag. Det betyder att jag har hela veckan på mig att gå sen. Men jag antar att det är fruktansvärt utplockat nu, så man kommer säkert inte ens hitta något. Men det är mysigt att gå på stan tycker jag :)
Men nu har jag nog skrivit ett inlägg om det mest ointressanta man kan skriva om. Men jag måste skriva av mig lite.

Funderar också på att fylla på mobilen med 200 kr, så man har gratissms ett tag. Det är så tråkigt utan pengar på tlf, känns liksom som att man inte kan nå folk. Så jag kanske går och gör de idag då :)
Skulle ha behövt duscha också, men det orkar jag inte.
Jag vill göra något kul den sista veckan på lovet känner jag, jag och Marcel ska ju gå på badhuset någon dag. & jag, mamma, Rosanna, William & Edvin ska också dit snart. Men resten av dagarna då?
Hade planerat att träffa massa folk under lovet, eller vi hade bestämt. Men dom verkar ju bara skita i det.
Just det, imorgon har ju jag tvättstuga, det hade jag ju glömt. Då ska jag tvätta upp alla bebiskläder :) Så dom är rena tills min lilla älskling kommer till världen.
Jo, på tal om bebisen. Nu börjar det blir riktigt svårt att sova på nätterna. Jag har kommit fram till att jag inte kan sova med någon, ialf inte under graviditeten. Jag kan verkligen inte sova då! Plus att det inte känns som att jag får plats. (måste nämligen sträcka ut benen på nå konstigt vis, då kan jag ligga på mage)
I vilket fall så kan jag inte ligga på sidan, som alla andra gravida tycker är bäst. Nu ska jag berätta varför, för att ungen "ramlar ner" och sparkar mig i sidan jätte hårt. den har typ fötterna eller vad de är och sparkar mig där. Det är riktigt obehagligt, därför föredrar jag min egna sovställning. Ska försöka förklara den, man lägger sig först på sidan, drar upp benet så högt man kan, sen rätar man ut benet under så att man liksom hamnar lite nedåt mot magen. Då blir det typ så att benen gör ett litet "hål" för magen :) Det är skit bra. Jag sover nog bäst så faktiskt.

Men nu är det slutbabblat! Nu får det vara nog. Jag har nog vunnit pris i att skriva det mest ointressanta inlägget.
Slänger in en bild på  mig själv då!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback