Vaken

Tro det eller ej! men jag håller mina ögon fortfarande öppna, fast jag är svintrött!
Har sovit ca 5 timmar inatt. Men snart blir de mat och sen ska jag fixa håret så jag slipper imorgon, sen ÄNTLIGEN så ska jag lägga mig och kolla på film så får ögonen göra vad dom vill faktiskt.
Jag tar en vecka i taget i skolan nu! Sen får vi se vart de bär..

Jag har tänkt på dedär med första dagen i skolan. Jag brukar alltid klä upp mig lite extra när det har varit lov och skolan börjar igen. Men varför egentligen?
Det är samma sak om jag ska resa utomlands eller resa överhuvetaget. Jag vill alltid klä upp mig på ett eller annat sätt. Det är konstigt tycker jag, för  när man åker utomlands så sitter man ju ändå bara på ett flygplan och sen när man kommer fram så är man dödstrött!
Imorgon ska jag ialf ha tights och mitt oranga linne. Men jag går dit med mysbyxor eftersom det är så grymt kallt ute!
Slutar ett också ju, så det blir en lagom lång dag tycker jag :)

För övrigt, som jag alltid har sagt så önskar jag hjälp med bloggdesignen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback