Tråkdag!

Ja, jag har varit riktigt rastlös denna dag. Men sen städade jag rummet, städade ur garderoben och rensade lite. Sen käkade jag lite mat och sen tog jag & mamma en promenad till Ica maxi. Tog ungefär 40 minuter. Börjar få riktigt ont i magen och ryggen nu när jag går. Mamma tror att jag inte kommer kunna gå i skolan nå mer.
Jag hittade ialf en tjocktröja på herravdelningen för halva priset som jag kan få igen över magen!
Såg helt okej ut också :)
Också köpte jag ett par lite kortare mysbyxor för 30 kr, som jag tänkte ha i vår :) Man ska passa på!
Fundera faktiskt på att köpa några till.
Kom hem ganska nyligen, vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Blir nog lite film nu på kvällen :)
Har ont i ryggen också så jag ska lägga mig i sängen ett tag nu och sträcka på mig :).

vi får se om det blir någon uppdatering senare! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback