Tappat läsare

Har tappat en stor del av mina läsare.
Mina funderingar kretsar just nu om att ta bort bloggen helt.

Min dag lite kort:
Gick till skolan vid 12 tiden och hade bild :)
Lektionen gick väldigt fort, och sen gick vi iväg till klassrummet och hade barn & ungdomssjukvård.
Hade föreläsning hela 2½ timme, en lärare som har jobbat som barnmorska i ca 30 år pratade om graviditet och förlossning. Kan ju inte säga att det var mycket nytt jag lärde mig, visste nästan exakt allt innan.
Menmen, roligt att lyssna efter hennes erfarenheter också!

Direkt när jag kom hem så kom mamma hem med mcdonalds till mig, det smakade väldigt bra! Nu har jag precis hunnit sätta mig här för att "landa" efter skoldagen. Är på mycket bra humör idag också och är väldigt pigg :)

Blir ju som sagt ensam hemma hela helgen, eller det kanske jag inte har nämnt tidigare?
Imorgon kommer jag gå fram till lunch bara för att sen gå hem och ta hand om hunden :) Bara han och jag hemma hela helgen.
Imorgonkväll tänkte jag antingen tvinga hit Rebecca en natt eller något annat. :) På lördag kommer Marco, Madde och Elin hit för lite filmmys också ska vi ut och käka sedan på något mysigt ställe som tex max ;) haha! Kanske blir Barcelona också, vi får allt se vad som händer!
Har försökt samlat ihop lite mer tjejer från klassen men det var ingen mer som kunde. Men mysigt att bara vara vi också. Gaston kommer ialf njuta av lite sällskap ;)
Blir många promenader i helgen eftersom jag har hunden. Mamma säger att långpromenaderna är förbjudna för mig eftersom jag kan ramla med magen och han drar så mycket i kopplet.
Men vi får allt se ;) Jag brukar kunna göra saker ändå.

Kvällen ser lugn ut, blev ingen långpromenad eftersom det är bara jag, mamma & William hemma, William vill inte vara ensam hemma.
Så jag tänkte faktiskt bada om jag finner lite tid till det och sen blir det lite film kanske :)

Måste bara påpeka att det är första natten på hur många veckor som helst som min bebis har sovit hela natten! Annars så brukar jag ju vakna när den sparkar. Men den har sovit hela natten och varit vaken hela dagen. Både Lina & Hanna fick känna spark idag :) Väldigt ovanligt att min bebis sparkar när andra vill känna!




Kommentarer
Postat av: Lizze

Lägg inte ner bloggen! Du har fortfarande läsare! :D

2010-01-21 @ 20:33:13
URL: http://detallasnackarom.blogg.se/
Postat av: Svar till Lizzie

Ja, jag har läsare. Men dom börjar bli färre ;)

2010-01-21 @ 22:00:08
Postat av: Lizze

DU kan inte rösta på dig själv nej. Men du kan be folk du känner rösta. Du kan till och med be folk du inte känner att rösta! Det var så jag vann tävlingen förra veckan :D

2010-01-22 @ 09:53:13
URL: http://detallasnackarom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback