Stressig dag!

Hejsan allihopa!

Har varit på väldigt bra humör idag faktiskt. Det är skönt tycker jag :)
Gick upp klockan 7, vaknade med huvudvärk men tog en alvedon så gick de över inom ett par timmar. Sen fick jag skjuts till sjukhuset kl halv 9, vi hade ju studiebesök :) Det var helt okej, kanske lite tråkigt till och med.

Fort som fan gick vi sen till bussen, det är bra att jag kan gå foort trots att jag nu räknas som höggravid ;) Annars hade jag nog inte hunnit med dom andra.
Sen gick vi från bussen till dansen på nygatan. Satt och pratade med läraren hela lektionen medans alla andra dansade och blev svettig ;)
Fast jag var också svettig eftersom vi gick upp för ungefär 203402804 trappor innan. Sen när dom hade dansat klart så gick vi till skolan och kom ungefär 10 min innan matsalen stängde. Vi slängde i oss maten sen alla jävla trappor upp till klassrummet också!
Hade svenska och engelska, gick ganska snabbt ändå faktiskt.
Sen gick jag hem med Madde som sällskap :) Kul att inte gå ensam som man gör annars.

Nu när jag kom hem så har jag plockat upp tvätten och nu ska jag snart börja vika in lite bebiskläder i byrån!
vi hörs sen :) Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback