Sovmorgon

Gud så skönt att det är kväll :)
Mycket skönt var det när mamma kom hem också! Vi gick på en timmes promenad när hon kom hem och sen har jag badat en snabbis. Hade ätit precis innan, jag kunde nästan inte komma upp ur badkaret!
Magen börjar bli så mycket ivägen märker man ibland, ialla fall när man har ätit mycket.
Men jag här sitter jag ju så jag klarade mig upp ialla fall ;) Jag råder alla gravida att inte bada när man är skit mätt, jag ska aldrig göra om det.

Känner mig inte ett dugg trött heller fast jag har sovit så lite! Det är lite konstigt. Men jag måste ändå försöka komma i säng ganska snart.
Ska inte gå på matten imorgon så jag börjar 10, lite sovmorgon ;)

vet inte vad jag ska skriva! haha, helt tomt i denna skalle, som vanligt kanske.
Slutar 3 imorgon sen ska ja fixa lite saker så uppdaterar jag senare mot kvällen!
Sov så sött allihopa för det tänker jag.


Kommentarer
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

sv Jag förstår det :) Kommer precis ihåg vad jag kände, spännande var det! Föreställ det värsta så kommer det gå susen :)) Det var de jag gjorde och jag var 1 timme på förlossningen, hann inte med smärtlindring eller något. Jag hade föreställt mig 20 timmars värk arbete och en jävla smärta men det blev typ motsatsen vilket var SÅ himla skönt :) Stå på dig vad det än gäller är oxå ett tips :)

2010-01-24 @ 21:25:40
URL: http://knoddis.com
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

sv: Ja det var jätte skönt :) Ja gör det så ska du säkert se att det går bra :)

2010-01-25 @ 09:39:52
URL: http://knoddis.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback