Sömnbrist

Att promenera med Gaston är ju inte direkt något som jag ser fram emot längre.
Han drar så jävla mycket så jag orkar knappt hålla emot! Därför hade jag tänkt gå minimalt med promenader idag.

Jag har haft svårt att sova inatt, somnade vid 3 tiden och Rebecca somnade betydligt mycket tidigare. Klockan 8 vaknade jag av att Gaston stog och kollade på mig så jag tog en promenad med honom direkt då. Jag var jävligt trött vid den tiden! Sen när jag kom hem så var Rebecca vaken så vi tyckte inte att det var någon idé att somna om eftersom hennes buss gick vid halv elva.

Vi käkade frukost och så sen gick jag med henne en bit till busshållsplatsen, hade Gaston med mig.
Nu är vi äntligen hemma! Daniel ska komma snart och gå på en långpromenad med Gaston, han kan behöva leka av sig lite.
Sen kommer Rosanna snart också och ska visa hur dedär jävla hundselet ska sitta! Höll på hela kvällen igår med att försöka få ihop det men lyckades inte. Det gör att han drar lite mindre.

Jag ska snart börja städa upp lite här och sen lägga mig och kolla på en film och kanske vila en stund om det går, för jag känner att jag är väldigt trött ändå!
Jag är sugen på pommfritt idag så jag antar att det blir Barcelona vi kommer äta på :)

Förstog att det skulle bli såhär med sömnen inatt! Jag kan aldrig sova när någon sover här. Hoppas jag får lite sömn inatt, det är ju ändå helg och en ny skolvecka som väntar så man kan ju behöva sova lite!



en sovande jag ;) Tror jag var ganska dragen på den där bilden eftersom jag sover med smink! Brukar jag aldrig göra annars.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback