Skuulan

Känner att jag är på absolut dom sista veckorna som jag orkar med.
Plus att jag inte ens visste att vi hade studiebesök idag :S Kul att ingen har sagt något..
Men jag har ialf löst det med busspengar och sånt i sista sekunden.
Men först så måste jag upp till skolan och hämta grejer till provet imorgon innan jag går till lektionen. Fyfan idag känns allt verkligen skit!
Antagligen för att allt kom i sista sekunden och då blir jag stressad eftersom jag inte har lika enkelt som alla andra att ta mig till olika saker (pga magen) men det verkar ingen fatta tydligen.
Hade lätt struntat i skolan den här dagen om det inte var för att jag har mina provsaker i skolan.

Ialf, tar bussen hem från sjukhuset sen när vi har varit på studiebesök och sen är det väl bara att plugga hela eftermiddagen och kvällen. Eftersom jag är ute i sista sekund igen.

Ha en rolig dag allihopa! För de kommer inte jag ha..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback