Skolan

nu sitter jag i skolan, har precis gjort klart alla frågor på omvårdnad. Eftersom jag började med dom igår så har alla andra de kvar att göra nu ;)
därför sitter jag här och har det bra istället. Har tre lektioner till nu efter lunch :) Tror det är samhäll, svenska och engelska. Hoppas det går fort!
Imorgon ska jag, Marcel, Sarah, Lina & Elin käka på american take away! Det blir trevligt :) Vi hugger nog in på lunchbuffén.
Har riktigt ont i magen idag annars, vet inte vad det är. Men det sitter i sidan och värker till ibland. Men det går nog över snart :)

Pratade nyss med omvårnadsläraren också, hon sa att jag ska göra klart själva kursen omvårdnad bara det att jag kommer ha apun kvar. Och den ska jag göra nästa år vid den här tiden eller på sommarlovet nästa år.
Det känns som att allt verkar lösa sig med skolan, bara man visar lärarna att man verkligen vill!
För det vill jag, jag vill inget hellre :)
Få skolan klar, få en egen lägenhet utan någon hjälp från soc och kunna leva normalt och skaffa jobb.
Men det är mycket kämpa tills jag hamnar där :) Och jag tänker kämpa mig igenom skiten!

Nu ska jag umgås lite med dom här pluggisarna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback