Shopping i Valbo!

Jag, mamma, Daniel & Sandra drog iväg till Valbo och shoppade lite. Jag hittade sånt som verkligen behövs till bebisen :) Så det känns helt underbart att ha det avklarat faktikst.

Detta köpte jag:



Till vänster, två stycken lakan som man kan dra runt madrassen! Skit bra är dom verkligen.
Ett sånt där kissskydd som man har under lakanet så dom inte kissar igenom till madrassen.
Ett bäddset, hur sött som helst!
Ett täcke & en kudde som ligger ihoprullad.
Blöjorna råkade bli med på bild eftersom jag har knäppt bilden på skötbordet, men dom köpte jag ialf inte :) Haha.
Allt dehär till bebisen gick ialf på 400 kr :)



Närmare bild på bäddsetet.



Hårfärg som jag tänkte göra någon gång under dom kommande veckorna :)



En mamma tshirt för bara 50 kr på h&m och en sjal (stavas?) för 50 kr den också! FYND.

Vi käkade ialf på restaurangen utanför Ikea. Jag käkade två st korvar, massor av cola och lite glass.
Efter att jag köpt bebissakerna till spjälsängen så handlade jag resten.
Vi var nog där i ungefär 2 timmar sen skjutsade Daniel hem oss.

När vi väl var hemma så var det bara att sätta igång med lite mat.
Köttbullar & spagetti. Men jag lagade lite currysås till mig själv också eftersom jag tycker det blir så torrt annars ;)
Efter det har jag bara storstädat mitt rum. Gått igenom alla bebiskläder som ska tvättas (alla begagnade) och dammat ur alla lådor. Lagt iordning alla leksaker som jag har till nyfödda och massa annat. Sen den vanliga städningen också då, damma, dammsuga, skura golven osv!

Ingen max blev det inte heller. Kom som en chock för mig igen. Någon hade ju kunnat sagt något dagen innan tycker jag!

Jag ska snart hoppa in i duschen för att blir lite ren. Imorgon kommer Johan hit så ska vi åka och kolla på en barnvakt till bebisen, tror ni förstår vad jag menar med barnvakt. Sån där som är som en walkie talkie. :) Dom är mycket bra! Avslutar detta inlägg med två bilder på magen!



Ryggen börjar verkligen ta stryk nu!


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag var 22 när jag blev gravid och hann fylla 23 innan han föddes :)



Grattis till bebis i magen, när är du beräknad?

2010-01-31 @ 13:53:51
URL: http://dolphin.blogg.se/
Postat av: Sara

Jaså, jaha.. Nej, jag är hela 25 bast :)



Ja, tiden går ju rätt fort.. Fast när jag var gravid så tyckte jag att tiden gick så sjuuukt sakta.

2010-01-31 @ 14:22:14
URL: http://dolphin.blogg.se/
Postat av: Sara

Nej, det är sant.. då har du ju något annat att tänka på :)

2010-01-31 @ 14:29:45
URL: http://dolphin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback