Önskemål om bilder?

Långpromenad och matlagning på denna dag gjorde att nu är det kväll och snart sovdags ;)
Har fördrivit den här dagen mycket bra. Nu är det ett väldans liv på bebisen i magen, jag känner en stor stor avlång knöl på min vänstra sidan och att de kittlar längst nere i högersida. Så jag antar att den ligger med huvudet uppåt och ligger och sprattlar med benen där nere.
Nog om min bebis!

Snart ska jag tvätta bort mitt smink, borsta tänder och lägga mig skönt i sängen och gå igenom vilka rester jag har kvar i skolan och försöka påbörja lite. Duktigt va?

För övrigt så vill jag få in mer bilder i bloggen för det ser så tomt ut!
Har ni något önskemål på något ni vill ha bild på eller så?

Kommentarer
Postat av: Lizze

Du är nu med och tävlar om att bli veckans blogg! Vinner du så får du 7 dagars reklamering av mig, plus att du troligen kommer få en hel del läsare på köpet. Ju fler folk som röstar på dig, destå större chans är det att du vinner! Sätt igång och ragga röster, på lördag kommer jag utse en vinnare! :D

2010-01-20 @ 20:07:03
URL: http://detallasnackarom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback