Ny barnvakt

Idag vaknade jag halv 10, vet inte varför egentligen. För jag var fortfarande trött men jag gick upp ändå :)
Klockan halv 12 ungefär kom Johan så köpte vi en ny barnvakt. 600 kostade den, helt klart värt pengarna!
För den kommer verkligen behövas :) Jaja, det var ialf kul att träffas och så.

Nu är jag barnvakt åt William (lillebror) i ungefär 4 timmar till. Sen kanske mamma skulle köpa med sig max påvägen hem från stugan. Hoppashoppas!
Annars drar en ny skolvecka igång med nya prov att plugga till. Känns inte sådär jätte lockande men sånt som måste göras :)
Kommer ut med bild på barnvakten lite senare.
Men nu ska jag vrida på högtalarna och dunka lite! Ha en bra söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback