Någon sjukdom på g?

Ja, igår somnade jag halv 10.
Jag har vaknat till och från hela natten med frossa och sånt. När jag klev upp imorse så kände jag mig extremt yr!
Så det blir tyvärr ingen skola för min del.. har kollat blodtryck och feber men det visar inget.
Ska ringa vårdcentralen idag också, för mina eksem på händerna kliar bara mer & mer & blir bara värre.
Har läst lite om skabb, och det stämmer in på mina symtom i vissa fall. Men vi får se.
Det är väldigt smittsamt så dom som har varit med mig senaste veckorna bör kanske hålla utkik :)
Det botas ialf bara med en salva.

Igår blev det pannkakor och glass som jag var väldigt sugen på. Konstigt, jag har aldrig någonsin gillat pannkakor! Men så är det när man är gravid ;)
Jag vet inte vad jag ska göra just nu för att sluta vara så yr. Jag är inte trött så vila känns meningslöst. Men jag kanske borde göra de ändå så jag slipper vara yr?

Just de, dedär med kommentarer. Oftast så svarar jag på kommentarer på samma ställe som ni skrev det :) Så gå tillbaka till de inlägget som ni skrev kommentaren på och klicka på kommentarer så ska min antagligen vara där någonstans! :)


Kommentarer
Postat av: Lizze

Vill du bli veckans blogg? Isåfall kan du berätta det för mig så är du med och tävlar. Vinnaren får 7 länkningar! :D Eftersom jag redan läser din blogg så har du lättare att bli med ! :D kram!

2010-01-18 @ 09:54:03
URL: http://detallasnackarom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback