Massor av plugg!

Har faktikst haft en bra dag ändå måste jag säga! :)
Trots att jag kanske inte var på det bästa humöret imorse som man märkte på mitt förra inlägg ;) haha.
Hade bild som vanligt i skolan, sen åkte vi hela gänget till sjukhuset.

Mycket intressant studiebesök. Praktikanter från 3:an berättade lite, en var på förlossningen, en på bb, en på förtidigt födda avdelningen och en på barn & ungdoms nånting.
Även fast jag visste nästan exakt allt så var det ändå kul att komma dit och lyssna :)

Direkt när jag kom hem så började jag plugga till provet. Kan inte säga att jag kan de sådär jätte bra, men det flyter på ialla fall. Har gått & småkäkat också massor idag. Det är inte så bra ;) Men gravida får fakitskt göra de, det är dom värd!

& idag på bussen hem från sjukhuset så var det två personer som erbjöd sig sin sittplats i bussen. Man blir så glad när folk frågar! För ingen verkar förstå hur tungt det är direkt, men jag blev verkligen glad! Trots att jag inte tog emot platserna.

Har suttit och funderat lite.
Vart går egentligen gränsen där man kan förlåta någon som har har sårat en så många gånger så det känns meningslöst att fortsätta?
Jag har aldrig något bra svar på den frågan.
Alla människor tänker ju olika vart deras gräns går. Men denna person har verkligen klivit över min gräns denna gång och har inte en chans att ta sig tillbaka till där han/hon var en gång.

Har precis duschat av håret ialf, så jag ska blåsa de snart och sen ska jag sällskapa sängen med lite välbehövd sömn. Fast jag kan inte påstå att jag är trött, men jaja ;)

Snart ska jag svara på era kommentarer också! Har inte riktigt hunnit med. Men imorgon ska jag ändå försöka :)

Fredag imorgon och det ser jag verkligen fram emot! Fredagsmys.

Kommentarer
Postat av: Sara

Men vad jobbigt, vilket dilemma! Hoppas verkligen att det ordnar sig med skolan och lägenhet :S Förstår att det är något som du går och grämer dig över!

2010-01-29 @ 13:48:24
URL: http://dolphin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback