Mammagrupp

Godkväll (:

Jag har haft en väldigt rolig dag måste jag säga!
Var ju på mammagruppen. Jag trodde bara att det var gravida som skulle vara där, men tydligen inte. Unga mammor som hade fått barn var också där, träffade också Lotta där. Va så kul att se hennes lilla Elvira :)
Träffade mycket trevligt folk, en tjej var beräknad imorgon. Sen är det min tur ;) Dom andra var tydligen i maj och juli.
Gud vad man längtar när man fick se alla små bebisar! Helt otroligt.

Satt där och fikade och pratade i ungefär 3 timmar, sen gick jag och Josefin tror jag hon hette iväg. Hon skulle till nå ställe och jag hoppade på bussen hem.
Vilket jävla väder det är då! Min mage var alldeles röd när jag kom hem.
Imorgon blir det skola som vanligt OM vädret blir bättre. Jag kan inte gå i detta väder, mina ben orkar inte de. Men jag hoppas att det slutar snöa och att dom plogar bort snön. Annars så går jag 12.15 till 17.00 imorgon. Helt okej :) Och snart är det helg igen :O Helt seriöst, veckorna går så fort så jag inte ens hinner reagera! Men det är väldigt skönt.
Mammagruppen var tydligen varje onsdag, så jag kommer inte kunna gå på svenskan och engelskan på onsdag eftermiddagen någon gång mer. Tyvärr!

Annars så har jag varit väldigt trött hela dagen, förstår inte varför! Sov ju 12 timmar inatt, men det kanske är efter helgen.
Jag ska lägga mig och kolla film vid 8 tiden, började kolla på någon igår men kommer inte ihåg vad den heter.
I vilket fall så somnade jag :) Men det jag kommer ihåg av filmen var ialf att den var bra.

Nu ska jag äta massa onyttigt för jag är så jävla sockersugen! Puss


Kommentarer
Postat av: ★ PUSSY SUGAR ★

jag tror du kommer få en liten pojk :)

2010-01-29 @ 23:51:19
URL: http://jfallqvist.blogg.se/
Postat av: emelie svarar

Ja, det skulle vara helt underbart om jag fick det! :)

2010-01-30 @ 22:10:30
URL: http://emeliieanderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback