Less

Riktigt jävla less på dig nu, du kan dra åt helvete!

Skoldagen har gått otroligt fort, har knappt hunnit tänkt så har hela dagen gått. Då gick vi ända till tre också. Imorgon har jag bara tre lektioner sen klockan halv 3 har jag tid hos barnmorskan :) Alltid lika kul att gå dit, men det som är mindre roligt är ju att jag har en ny barnmorska.
Det är lite värre!

I helgen ska ialf jag & Marco äta på MAX! För vi åt ju inte där i helgen, & båda är så jävla sugen på en ultimate cheese! Mm, världens godaste hamburgaren. Smakar precis som den varma ostdippen fast på själva burgaren :)

Har varit lugnt i magen idag också. Men när vi satt och lyssnade på läraren idag så råkade jag säga "aj" rakt ut, det var verkligen inte meningen. Men den sparkade så hårt så det bara flög ut! Haha.

På onsdag är jag ledig också kan man säga, ska ju bara på sån där mammagrupp grejs :) Det ska bli skit roligt.
Men nu ska jag ta något att äta. Jag kommer ut med nya magbilder idag! :)
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback