Lat

Så lat som jag har varit idag har jag nog inte varit på år och dagar!
Det är nästan hemskt, skulle aldrig klara av att gå hemma såhär. Helt värdelöst och dessutom väldigt uttråkande.
När jag slutar skolan så tänker jag definitivt sysselsätta mig med någonting! Hade tänkt att hålla sovrutinerna och gå ut och gå varje morgon :) Sen under dagen ska jag jobba med studier.
USCH, för att gå hemma. Stackars er som gör det, lider verkligen med er.
Fast man kan ju göra saken lite bättre själv också och hitta på något, det blir vad man gör det till.

Har mått dåligti dag ända fram till eftermiddagen. Kunde äta lite då och sen har jag bara kikat på tv, har råkat somna till två gånger under dagen. Det är också hemskt, man blir ju så seg av det!
Imorgon ska jag ialf tvätta! Är ju ledig från skolan imorgon :) Sen är det väl som vanligt fullt upp med skolan resten av veckan tills det är helg igen.

Blir tidig sovdags idag trots att jag är ledig för att inte tappa sovrutinerna. Ska försöka sova vid halv 10!
Nu ska jag gå & göra i ordning ärtsoppa ;)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback