Kväller

Nu börjar tiden rinna ut & det är nästan kväll :)
Jag har tagit det lugnt hela dagen. & nu sitter jag hemma hos brorsan och väntar på att Emil & Henke ska ringa så jag kan förklara vägen hit för dom.
Kanske möter dom vid hemköp så kan vi gå dit & handla lite :) Pålägg till macka måste jag köpa, och kanske någonting tills ikväll :) Blir nog inte mkt till att sova inatt, så jag funderar på att ta en powernap innan dom kommer.
Men risken finns att jag inte ens somnar.

Imorgon får jag nog besök av Karin eller Marcel. Det vet jag inte riktigt, men det visar sig :)
Kommer nog vara hemma under dagen ialf. Vila upp mig & så. Så jävla härligt med lov, eller hur? Jag njuter verkligen :) Behöver inte gå & sova typ halv 9 varje kväll. Det är hur skönt som helst!

Har ingen kamera heller så jag kan inte ta bilder på kvällen :(
Men kanske någon av dom har :) Jaja, jag uppdaterar senare :) puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback