Kommentarer

Varför är ni så grymt dålig på att kommentera för?
Det är inte alls kul att lägga ut bilder längre!


Vaknade vid 11 idag, har sovit som ett arsel inatt och har varit på dåligt humör hela dagen.
Den här jävla sängen är så konstig, ligger man på sidan så blir de typ en grop i sängen. & jag måste ju ligga på sidan! Annars är ju magen ivägen.
Så varje gång jag vaknar på natten så värker de i hela höften för att madrassen är nerluggen. Har sagt till mamma idag att de är sista natten som jag sover i den här sängen.
Så vi ska försöka få upp en 90 säng här snart, ligger hellre trångt än att ha ont!
Det värker fortfarande i hela höften och ner i benet. Skit jobbigt, och det kan absolut inte vara bra för kroppen! Speciellt inte när man är gravid!
Usch, jag är på så dåligt humör idag så jag vet inte ens om det är värt att skriva nå mer.

Jag hör helt enkelt av mig imorgon.

Kommentarer
Postat av: Lizze

Jag har kommenterat. Men det är tråkigt att inte få något svar tillbaka :(

2010-01-17 @ 22:46:59
URL: http://detallasnackarom.blogg.se/
Postat av: Svar till Lizzie

Om du går tillbaka till samma inlägg som du kommenterade på så finns nästan alltid svar där :)

2010-01-18 @ 07:54:11
URL: http://emeliieanderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback