Illamående!

Godmorgon!
Idag vaknade jag halv 12, Danne sprang in i mitt rum flera gånger och dryga så jag blev tvungen att kliva upp.
Morfar är här också :)
Har tagit mig en dusch och satt på mig min nya tjocktröja :) Skulle käka korv nyss också, men det känns som att jag ska spy när jag äter. Så jag vet inte riktigt om jag vill äta nå mer idag. Vi får se!
Annars så tänkte jag snart göra mig i ordning och sen vet jag inte som vanligt.

Och snart börjar skoljäveln också! Orkar verkligen inte med de. Men jag måste väl, ialf försöka! För man måste ju göra något om dagarna, skulle inte klara av att sitta hemma såhär i tre månader till :) Plus att man umgås ju med kompisarna i skolan också :)

Nej hörni, det har bara blivit korta inlägg nu senaste dagarna. Men jag återkommer ikväll :) Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback