Home alone

Nu har dom äntligen åkt & hunden har precis varit ute och gått :)
Jag tänkte starta dagen genom att ta ett varmt bad! Har inte duschat på evigheter igen känns det som..
Kollade vad mamma hade köpt hem för mat till mig under helgen, det var typ kyckling som jag & Rebecca ska käka ikväll. Spaghetti & köttfärssås och lasagne :) Mycket god mat, men imorgon ska jag ju inte käka hemma så vi får se, det kommer nog bli massa mat över.

Rebecca kommer ungefär vid 5 tiden om jag inte minns helt fel. Så det är verkligen perfekt, då hinner jag städa mitt rum och fixa i ordning mig själv också. Mkt bra!
Vi kommer sova i mammassäng inatt eftersom min säng är cp.. så det blir en dubbelsäng!
Ska snart flytta över datorn till antingen tvrummet eller köket, det har jag inte bestämt än. Men jag tror i tvrummet för då kan jag ha den på tvbordet :)
Och högtalarna ska ju också med såklart!

Jag ser den här helgen som en riktig höjdarhelg! :)
Hoppas den blir det också. Jag kommer uppdatera senare, men nu ska jag ta tag i städningen och badet ;) Puss på er & ha en bra kväll.




Jag & Rebecca för länge sen ;)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej!

Fin blogg du har :) Du bor i gävle va?



kram

2010-01-22 @ 12:48:34
URL: http://starblind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback