Gravid vecka 30

Jag förstår fortfarande inte vad jag håller på med
Varför kan jag inte bara inse att jag skadar mig själv?
Den stora frågan är, varför stoppar jag inte detta i tid innan det är försent för att dra sig ur?

Ja, då var det kväll igen. Tyvärr så klarade jag inte av att vara vaken hela dagen utan jag somnade en timme lite tidigare. Jag & mamma gick på en långpromenad på en timme idag :) Det behövdes verkligen! Mamma är jätte imponerad över hur fort jag kan gå, jag kan gå i hennes takt även fast jag är 30 veckor gravid. Gick ner på hemköp nästan direkt när jag kom hem, köpte en snickers och lite glass.
Kände verkligen att jag behövde socker! Har inte ätit godis och sånt sen jul nästan.

Jag ska alldeles strax lägga mig och försöka sova. Imorgon går vi till två, inte direkt en lång dag! Men jag behöver sömn för att orka. Har kollat upp nu hur länge till jag kommer gå i skolan om allt går som planerat. Fram till 27 februari tror jag de var. Precis innan sportlovet börjar :)
Sen efter de så går ju resten ut på praktik, så jag blir bara hemma då. Men jag har det som ett mål!
Slutet av februari, sen får jag bara vila upp mig och ta det lugnt fram tills bebisen kommer vilket kan behövas.

Folk har frågat mig överallt på olika ställen samma fråga så jag tänkte slänga in den här så ni håller koll på läget!

Vilket datum är bebisen beräknad att komma?

Den 28 Mars är min lilla älskling beräknad att komma till världen! Håller verkligen tummarna på att jag inte går över tiden speciellt långt.

Nu ska jag borsta tänder och lägga mig & läsa! Puss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback