Godmorgon!

Eller godmorgon, jag vaknade vid nio :)
Har drömt världens äckligaste dröm inatt. Fyfan alltså!

Jag skulle få åka upp på förlossningen, jag & någon kompis skulle hitta på något lite senare under dagen. Jag sa att vi kunde ses om förlossningen gick fort. Haha! Dom satt igång värkarna med sån där dropp men jag kände aldrig något. Sen kom dom in med en liten flicka i rummet och sa: Dehär är din lilla flicka..
Jag blev helt chockad och frågade dom massa frågor som "Vadå har jag redan fött barn?" "Vad håller ni på med? Varför undersöker ni mig?" & dom berättade inte va dom gjorde, dom bad mig bara att sära på benen.
Jag var så rädd så jag skakade och kunde inte förstå att jag hade fått ut min dotter när jag bara hade legat där :S
Senare berättade dom att min bebis i magen var död så jag skulle få den där flickan istället.
& att jag skulle gå igenom en vanlig förlossning fast med en död bebis.

Jag var riktigt rädd när jag vaknade! Trodde helt seriöst att drömmen var sann. Det är nog det värsta jag har drömt i hela mitt liv om jag ska vara ärlig.

Jaja, nog om drömmen. Jag har tvätttid idag vid 2, sen ska jag & mamma laga potatis, stek & hemmagjord gräddsås. Fast det är en gubbe här nu som håller på & gör om köket så vi får se. Annars får vi väl beställa hem nå snabbmat då.
Senare ska jag städa upp lite på mitt rum och plocka i ordning lite. Måste säga att det ser ut som en svinstia här inne, inte av att det är smutsigt. Men det ligger en madrass över hela golvet och den där jävla tven tar sån plats! Usch, det är jobbigt att bo så trångt. & trängre blir det när bebisen är här.

Igår lämnade jag ÄNTLIGEN in moderskapsintyget också så jag får föräldrarpenning. Lite sen är jag faktiskt, för jag antar att jag kommer ta ut den första "penningen" i mars så man har något när bebisen kommer. Inte helt smart att stå utan pengar då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback