glukosbelasting

Jag är lite knasig ändå. Jag somnade vid 12, ska ju till barnmorskan så jag har ställt ringklockan på kvart i sju. Men när vaknade jag då? Jo, klockan halv 4 & kan inte somna om!
Trevligt att sova 3½ timme, jag som ska vara hos barnmorskan i 3 timmar kommer ju somna där kan jag ju säga direkt.
Igår kväll när mamma kom hem från hemköp så hade hon med sig lite presenter till mig, ett paket blöjor för nyfödda, modersmjölkersättning som tydligen håller ända till augusti, men det är alltid bra att ha hemma för det kommer säkert behövas någon gång :)
Sen fick jag en till nappflaska också och hårspray. Tack mamma! Det uppskattades verkligen.
Jag känner att det svider i ögonen för att jag är så trött, men varför kan jag inte sova då? :S Helt stört!

Direkt när jag kommer hem så kommer jag förmodligen slockna med en gång, sen hade jag tänkt gå på en långpromenad idag och sen städa upp lite på mitt rum igen.
I vilket fall så hungrar jag snart ihjäl, men jag får ju inte äta försen klockan 10, bara dricka vatten eftersom jag ska göra dedär helvetes jävla skiten.
Håller verkligen tummarna på att mitt sockervärde ligger bra till nu! Så man inte får gå på någon jävla diet resten av graviditeten. Då dör jag faktiskt!

Nu har jag skrivit av mig de som jag behövde känner jag. Sov så gott alla! För nu ska jag kliva upp :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback