Freedagsmys!

Det är så härligt med fredagar, man har en hel helg att se fram emot! Med massa sömn och mys.
Jag gick upp klockan 06.45 imorse som alltid. Blev lite sent igår, (ialf för mig). Gick & la mig vid 11 så jag var ganska trött idag.
Hade barn och ungdomssjukvård, vi gick igenom frågor och sånt till provet :)
Sen käkade vi lunch och hade prov direkt. Måste säga att jag är riktigt nöjd med provet fast jag inte hade pluggat sådär skit mycket :)
Sen tog jag en promenad hem som vanligt. När jag kom hem så åkte vi & handla. Jag köpte godis för 50 kr! haha :) Lösgodis. Bara kände att jag var så sugen, men nu är jag äcklad istället.

När jag kom hem sen från affärn så gick jag och vilade. Brukar alltid göra det på fredagar, då får man faktiskt vila :) Sov en timme och vaknade nyss.
Snart ska jag göra klyftpotatis och kycklingfilé, & imorgon blir det max med tjejerna ;) Mysigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback