Filmer

Vi har kollat på flightplan och tusenbröder :) Tusenbröder var 5 timmar lång. Så vi stängde av tven vid 5 nu på morgonen. Dom två sover som grisar, en på soffan och en längst nere vid fötterna på sängen. Det betyder att jag har hela sängen för mig själv i princip.
Jag somnade till i en halvtimme, men jag har sån magknip så jag kan verkligen inte somna om. Dom åker hem om två timmar ungefär, då ska jag plocka i ordning lite här, sen gå och sova :)
Men inte hela dagen, för jag ska faktiskt försöka att vända tillbaka dygnet, för det är ändå ett måste. Skolan börjar om en vecka. Tror inte att jag kommer orka ha nå besök här idag, inte efter denna natt med magknip. Men kanske kan träffa någon på kvällen en stund :) Jag har stora blodiga sår på läpparna, dom spricker bara mer och mer när det är såhär kallt. usch! Jag börjar nästan bli lite hungrig också.
Undra om man ska be en macka och ta en glas juice innan jag försöker sova en stund till innan dom ska upp.
Kommer att dammsuga upp här och fixa sen så det inte finns nå skit kvar :)

Nej, nu ska jag försöka sova! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback