kallt & snö

Godmorgon alla glada!
För idag känner jag att jag är på bra humör och jag har inte haft speciellt ont i magen inatt heller. Det är så skönt ska ni veta!
Nu sitter jag och funderar på vad man ska göra idag egentligen, för det snöar som bara fan ute och det är svinkallt! Ska börja med att ta mig upp ur sängen, tvätta av mig & klä på mig lite kläder.
Vet inte alls vad jag ska skriva längre känns de som, kanske för att mina dagar börjar bli innehållslösa nu när de är lov ;) Men hade de inte varit för vädret så hade de absolut inte varit så.
Skulle behöva duscha en gång till eftersom jag känner att de luktar lite badhus om mig! Men det gör jag imorgon så jag inte torkar ut.

Nej nu ska jag ta tag i sakerna som behövs! Puss på er 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback