Church street

Hej allihopa!
Jag blev sängliggandes tills klockan 3 idag eftersom jag mådde så illa. Men sen gick det över & då fick jag reda på att vi skulle till church street, och hur nice är inte de?
Jag tog en cowboymeny, kostar 312 kr! Helt sjukt. Orkade såklart inte käka upp de, men Danne fick min.
Sen skjutsade Daniel hem mig och William :)
Nu har jag tagit lite ego bilder som jag tänkte lägga ut!



Där är min nya tjocktröja också :)









Det var allt från mig!
Som sagt så är jag barnvakt just nu :) Så jag ska väl ta & umgås lite med honom.
Men jag måste bara slänga in den här bilden på Lille Edvin och William som badar!



Också använder dom mina ankor som jag fick i julklapp till min bebis ;)

Kommentarer
Postat av: Louise

Jätte fin blogg:)vill oxå vara gravid:)

2010-01-14 @ 17:37:44
URL: http://barajansson.blogg.se/
Postat av: Emelie svarar

Tack så mycket!

Ja det är mysigt :) Men jobbigt ibland också.

2010-01-14 @ 19:21:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback