chokladbollar, vadå onyttigt?

Haha!
Ja, jag säger då det. Igårkväll bakade jag chokladbollar, idag har jag också bakat chokladbollar. Vet ni varför?
För att jag inte har pengar till godis och jag har sånt jävla sockersug just nu! Det är för att bebisen lägger på sig 200 gram i veckan just nu, det är ungefär ett kilo på en månad. Inte så konstigt att man är hungrig och sockersugen hela tiden då!
Fast idag när jag bakade så orkade jag inte rulla dom så jag sitter och käkar smet just nu.

Känner mig duktig idag, (förutom chokladbollarna) har faktiskt städat riktigt noga, diskat, varit ute med hunden och fixat massor. Ska möta Rebecca vid Barcelona klockan halv 6. Hoppas att Gaston håller sig tills dess :) Så han inte kissar på sig, närå!

Vi börjar nog med maten direkt när hon kommer hit. Fast jag har faktiskt funderat på att göra klart allt tills hon kommer, men eftersom vi inte har någon mikro just nu så blir det svårt om maten skulle bli kall.
Jaja, det ordnar sig!
Vi hade tänkt att kika film hela kvällen :) Jag har nog några bra filmer vi kan se.
Just nu sitter jag ialf & hinkar i mig mjölk, för er som inte vet så dricker jag ca 1-3 liter om dagen. För jag är jämt så sugen på mjölk! Dom säger att det är för att bebisen behöver bygga upp skelettet.

Gaston ligger och fiser väldigt illa just nu, jag börjar fundera på om han kanske är bajsnödig? Jag får väl gå ut med han ändå då!
Vi hörs sen ;)





Glömde tillägga att den här frågan ofta kommer upp lite här & där, därför svarar jag på den här och nu!

Om du hade kunnat gjort graviditeten "ogjord" alltså att den inte hade hänt och du bara kunde fortsätta i skolan och så som alla andra, hade du gjort de då?

Aldrig! Har aldrig ens tänkt den tanken, jag har gjort mitt val i livet och det känns mer än rätt & jag skulle aldrig önska bort dehär barnet mot något annat i världen :)


Kommentarer
Postat av: Marcel

jag vet inte när vi kommer men du sa ju vid 7tiden? :D

haha fan va lat du är som sitter och äter smet sådär ;)

2010-01-22 @ 16:40:48
URL: http://martchel.blogg.se/
Postat av: Emelie

ah, okej. jag bor i Björke om du vet vart det ligger hehe vilken skola går du på?

2010-01-22 @ 18:56:35
URL: http://starblind.blogg.se/
Postat av: Svar till Marcel

Ja kom vid sju, det blir perfekt :D

Ja javet ;) Men de är ju gott!

2010-01-22 @ 20:31:03
Postat av: Louise

Ååh va mysigt de verkar o va gravid . vill oxå de:)

2010-01-23 @ 18:24:41
URL: http://barajansson.devote.se
Postat av: Klara Palmgren

När är du beräknad? :)

2010-01-24 @ 04:51:17
URL: http://klarapalmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback