Boot Camp

Gud så skönt! att det inte är förlossningsvärkar.
Jag har fortfarande grymt ont i magen, men jag är väldigt dålig i magen. Så de är nog därför, järntabletterna har nog gjort mig förstoppad. Har nu haft ont hela dagen i princip och jag är så glad om jag slipper inatt!
Men är det kvar imorgon så ska vi ända ringa förlossningen så jag kan komma in på kontroll ifall om att.
Antar att det bara blir ta de lugnt imorgon om de fortfarande sitter i. Men ska nog ta de lugnt ändå. För en gångsskull!
Fast jag är lite sugen på att springa ner till stan. Men förstår ni hur kallt de är ute? Man dör ju nästan, men idag när vi gick till badhuset så hade jag tights, mysbyxor, halsduk, mössa, vantar, & massa kläder :) & de hjälper verkligen, man kan inte skylla på vädret att man inte orkar gå ut ;) De finns faktiskt kläder.
Man märker att man börjar bli mer och mer rastlös nu när det är lov också, men de finns faktiskt alltid saker att göra. Jag hjälper ju till mycket hemma, det gör jag frivilligt för att jag vill lära mig och för att jag bor hemma och är såpass gammal liksom.
Matlagning är viktig att lära sig, & det är faktikst kul också när man får välja lite själv vad man ska laga & sånt.

Imorgon ska jag försöka få upp lite bilder också! Så tråkigt är de utan bilder, blir så tomt.
Snart ska jag kolla på Boot Camp, den ska tydligen vara riktigt bra! Så hoppas jag att ja slipper nå magvärk inatt! Puss

Kommentarer
Postat av: Lotta

Huvaligen, hoppas du inte har blivit förstoppad.

Är nog inte kul, som tur blev inte jag det av tabletterna men det luktade faaaaaan när man bajsade XD

2010-01-07 @ 00:35:52
URL: http://lottamartensson.blogg.se/
Postat av: Svar till Lotta

Jag hoppas verkligen inte heller att jag är förstoppad. Ja, de luktar fan inte gott, men de gör de väl aldrig när man bajsar ;)

2010-01-07 @ 00:40:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback