12 januari 2010

Fick nyss en fråga från anonym som jag täntke svara på här!

Vilken skola går du på?

Polhemsskolan, omvårdnadsprogrammet :)


Måste säga att skoldagen har varit väldigt rolig. Kom till skolan vid halv 9, väldigt trött som vanligt.
Hade samhäll & omvårdnad och på en rast där så somnade jag en stund på bänken. Sedan käkade vi lunch, chicken nuggets! Hur gott som helst, men kön var så jävla lång så jag höll på att dampa sönder!
Natur sen, det gick faktiskt ganska fort. & jag blev tvungen att hålla mig för skratt hela lektionen, Sarahs fel!

& nu är man hemma. Känner att jag är trött, men blir absolut inge vila idag. :) Ska ta ett varmt bad lite senare tänkte jag och sen kanske laga mat. Pratade med naturläraren idag också om hur det blir sen, och hon sa att jag kunde få ta hem uppgifter så jag får tvåansbetyg i natur! Underbart! Jag kommer nästan bara ha trean kvar sen, det är så jävla skönt! Medans vissa nästan har hela gymnasiet kvar när dom har fått barn så har jag valt den jobbiga vägen, att kämpa mig igenom allt så jag får det klart så fort som möjligt.
& det är egentligen inte jobbigt att gå i skolan när man är gravid, eller jo det är de väl, men det är mycket mycket värre att gå i skolan sen när man ska hämta & lämna från dagis osv! Så tycker man att det är riktigt jobbigt att gå i skolan under graviditeten så tror jag tyvärr att det blir superjobbigt för dom personerna sen.

Tänkte ta bild på mitt "bärbara skötbord" senare, vet att det finns folk som vill se den! :)
Nu ska jag gå & ta ett glas juice!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback