Torsdag.. men känns som fredag?

Ja, det känns verkligen som att det är fredag idag! Synd att det inte var det haha.

Inatt fick jag sova 12 timmar. Det brukar inte jag kunna göra när "lilla" magen är ivägen. Men det behövdes och jag känner mig piggare än någonsin! :)
Käkade 4 mackor till frukost och ett glas yoghurt. Fast jag kan inte påstå att jag är direkt mätt heller ;) haha.

Jag sa till mamma när jag vaknade att jag nog kommer gå i pyjamas hela dagen. För det känns som en sån dag idag. Men nej, jag klarar fan inte av att gå runt så en hel dag!
Så nu har jag tvättat mig, satt på mig mina mammatights och en rosa lång tröja över :) Känns mycket bättre.

Snart ska jag sätta igång med städningen :) Eftersom det kommer folk hit imorgon. Jag kommer som vanligt inte få ha mitt rum utan det ska lånas ut. Som tur är så slipper jag sova på madrass. Mamma skulle göra de eftersom hon förstog att jag inte klarar av det just nu med magen. Snällt!

Ne, vet ni vad? Jag är jävligt hungrig!
Så jag tänkte smita iväg nu och göra i ordning lite mexicana soppa. Hoppas jag blir mätt denna gång.

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja det var ruskigt skönt.. Men jag var ganska beredd på att få tidigare än BF för jag hade haft problem med sammandragningar. Åkt in och ut på förlossningen och blivit stoppad med bricanyl, och legat inlagd för sammandragningar. Men det var skönt att slippa gå över i alla fall :) Jag håller tummarna för att du slipper det!

2010-02-18 @ 13:26:34
URL: http://dolphin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback