Studiebesök och stan

Kan inte påstå att jag har sovit mycket inatt.
Sömnen krånglar riktigt rejält nu, vaknar ungefär varje timme och kan ligga vaken länge även fast jag är trött. & bara för att jag skrev att jag brukar kissa en gång per natt så kissade jag 3 gånger inatt!
Men det är sånt man får stå ut med när man är gravid.
Jag sa till mamma imorse att det som verkligen kan hindra mig från att gå till skolan är att jag inte får sova ordentligt, så är det ju också! Men jag ska verkligen klara av att gå i skolan till vecka 38. Det är mitt mål!
Man kan inte bara gå hemma och ruttna varje dag. Sånt gör man på helgen isf :)

Gick ialf upp klockan halv 7 imorse. Käkade frukost och fixade, promenerade till skolan och hade samhäll och sen natur. Lunchen var inte det godaste idag direkt! Blä.
Efter lunchen hade vi omvårdnad, fick tillbaka provet också! Fick ett vg+. Det blev jag väldigt glad över!
Sen tog vi bussen till sjukhuset eftersom det var studiebesök.
Var där ca 10 min, för det var så tråkigt, sen stack jag, Lina & Carro.
Jag & Lina tog en sväng på stan. Hittade lite örhängen till mig själv på h&m :)

Nu är jag äntligen hemma! klockan börjar närma sig 5. Jag har med andra ord haft en väldigt lång dag. Men ändå känner jag mig varken trött eller slut i kroppen, konstigt! Jag som inte har sovit något inatt nästan.
Men det är väl bara att njuta!

Har fixat till lite extra nu i lådan med leksaker, bärselen, nappflaskor och allt vad det nu är! Här kommer en bild.



Det jag har kvar att köpa är skötväska och en mjuk babylift. Om någon har en till salu så hojta till!

Nu ska jag gå och laga hemmagjord kyckling, ris och hemmagjord gräddsås! Mums
Ha en trevlig kväll allihopa! :)

Kommentarer
Postat av: 24 år och snart pappa

Låter härligt! Man ska ta promenader varje dag för att undvika det där med foglossning. eller jämt hjälper de kanske inte, men oftast och det är bra att inte lyfta något tungt dessutom. du kommer bara belasta ryggen och du kommer få mer smärtor.

här är man påläst ska du veta ;) innan emma vart gravid kunde jag knappt något ^^

2010-02-02 @ 20:17:38
URL: http://tobiasbloggen.blogg.se/
Postat av: Pappabloggen - 24år & snart pappa

usch med foglossning för tjejer!

2010-02-02 @ 23:32:30
URL: http://tobiasbloggen.blogg.se/
Postat av: Ett mirakel på väg

Ja, och du får din snart :) Inte långt kvar, hur känns de? :)

2010-02-03 @ 08:26:43
URL: http://dreamsbecomereality.blogg.se/
Postat av: Ett mirakel på väg

hehe d förstår jag :) men d är ju oxå ngt underbart =)

2010-02-03 @ 10:43:30
URL: http://dreamsbecomereality.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback