Rostat bröd och te

Natten har varit en ren plåga för mig!
Spydde inge mer men har sprungit på toaletten typ var tionde minut hela natten. Usch, vara höggravid och magsjuk det är nog det värsta jag har varit med om!
Feber har jag också haft hela natten, riktig frossa då med andra ord.

Jag klev upp klockan 7, tycket inte det fanns någon mening att ligga kvar när jag ändå inte kan sova.
Ringde barnmorskan eftersom jag har börjat få som "värkar" bak i ryggen. Hon sa att jag skulle ringa förlossningen om det blir värre, så vi får se :)
Gick och vila ett tag sen.
Sen duschade jag, fyfan vad skönt det var! Den skönaste duschen i mitt liv.
Käkade lite rostat bröd med te, mamma säger att det ska vara bra när man är magsjuk.
Hoppas verkligen att resten av familjen klarar sig från den här magsjukan! Men mamma börjar må lite illa och är dålig i magen, hoppas det bara är tillfälligt.

Nu har jag precis vädrat ur mitt rum, bytt lakan, dammsugit, ja allt dedär! Det kallas att "städa bort sjukdomen" ;)
Snart ska jag till affären och köpa cola, för det har jag varit sugen på hela natten! Ska bli så jävla gott.

Blev ju ingen färgning av håret som ni kanske fattade, kanske tar det i helgen då istället om alla är friska :)
Vi hörs senare!



Det vattnas i hela käften ner jag ser den där bilden! Fyfan vad jag ska hinka i mig cola.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback