Musik till förlossningen

Det är precis vad jag har suttit och gjort nu ikväll, en lista på lite låtar som jag sedan ska bränna ut till skiva och ha med till förlossningen.
Jag tror att musik kan ändra mycket. Jag är en sån person som har musik på nästan exakt hela tiden, har jag inte musik på på datorn så sitter mp3 lurarna i öronen! Ständig musik har jag runt omkring mig.



Listan ska självklart bli flera sidor lång eftersom en förlossning kan bli väldigt lång. Bättre för mycket låtar än för lite :)
När ska man packa bb väskan egentligen? Jag tänker göra det när jag har gått 37 fulla veckor.
Tycker bara att det är dags då :)

Nu ska jag hoppa ner i sängen. Imorgon tänkte jag gå upp lite tidigare, klockan 9. Ska duscha och fixa mig tills socmötet. Sen efter det ska jag och mamma gå på stan en stund och sen blir det förlossningssamtal på mvc.
Förresten, tycker ni börjar bli väldigt dåliga på att kommentera igen, kom igen! Annars känns det så onödigt att lägga ut bilder och skriva en massor.

Vi hörs imorgon, sov så gott! :)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag packade min väska när jag va i 7 månaden , man vet ju aldrig när något händer och då är det ju bättre att vara förberädd:)

2010-02-23 @ 09:33:38
URL: http://lottamartensson.blogg.se/
Postat av: Lotta

Mössa vantar (Jag har strumpor på Elviras händer)

Strumpor, byxor,body, jacka eller en overoll och en filt.

OCh så klart blöjor och våtservetter.

Napp hade jag också med mig.

OCh så hade jag klöäder till mig själv :)

2010-02-23 @ 10:48:20
URL: http://lottamartensson.blogg.se/
Postat av: Madde och Marcel

Du måste ju packa nu! :O Man vet aldrig.. :D

2010-02-23 @ 11:56:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback