Laptopbord och spjälsäng

Idag vaknade jag klockan 08.00! Hur duktig är man då?
När man äntligen får sovmorgon så kan man inte sova heller :) Menmen.
Gjorde mig i ordning sen drog familjen iväg till Valbo för att inhandla lite saker.
Jag köpte ett laptopbord på Ikea för 200 kr och en present till min bror som fyller 19 på måndag :)



Sådär blev det. Ganska mysigt va? :)

Känns ialf mycket bättre att slippa ligga i sängen hela tiden när man sitter vid datorn.
Jag tänker inte avslöja vad jag köpte till min bror, det får ni veta sen ;)

Ialf, vi käkade där i valbo och sen åkte vi hem.
Jag skruvade upp hela laptopbordet ensam, hur duktig är man inte då? Trodde inte de om mig själv ;)

Jag och mamma kom på en knasig idé att skruva upp spjälsängen. Krångligt var det utan beskrivning men vi lyckades! :)



Spjälskyddet är lite slarvigt ditsatt. en där är den ialf! :) Tyckte ialf att jag fyndade på sängen, 150 kr kosta den ;) haha.

Kvällen ser lugn ut :) Ska göra iordning lite kött,ris och sås snart :) Skrev ju igår att jag skulle lägga in bilder vecka för vecka av graviditeten, det får bli imorgon. Eller senare ikväll :) För just nu har jag verkligen inte tid.


Vill ha dig här nu bebis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback