Längtan efter bebis!

Gud vad jag verkligen inte kan beskriva hur mycket jag längtar efter min lilla älskling!
Hur ska jag stå ut 7 veckor till och antagligen ännu fler dagar?
Det låter nästan omöjligt för mig.



Min dag lite kort:
Vaknade vid 7 tiden, kunde inte somna om men låg och drog mig till 9 :)
Gjorde mig i ordning & gick iväg till skolan.
Hade bild vilket var sjukt tråkigt! Sen prov och det gick utmärkt!

Nu har jag precis ätit 7 pannkakor men jag är fortfarande hungrig, snacka om att verkligen behöva mycket energi och mat för att bli nöjd nu dom sista veckorna!



(bilden knäpptes för ca 10 min sen)
Tröjan som jag har där var så lång förut så jag kunde ha tights under! Nu ser ni ju hur kort den har blivit.



Lika där, man ser hur kort tröjan är haha ;)

Imorgon består dagen av endast vårdlektioner, mycket skönt!
Sen blir det hem & duscha, sen på kvällen så blir det middag med familjen och Johan.
Nu ska jag städa!

Kommentarer
Postat av: Lizze

Skulle du kunna lägga ut skillnaden vecka för vecka? Det är kul att se hur snabbt det har utvecklats. om du har tagit bild på magen varje vecka? :)

2010-02-04 @ 18:55:47
URL: http://borjaomfranborjan.blogg.se/
Postat av: 24 år och snart pappa

vad fint med ram.

den där boken som du sa, ska jag kolla efter på bokia till helgen

2010-02-04 @ 20:48:12
URL: http://tobiasbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback