"Jag ska bli storebror"

Oj vilken surprise man fick när man kom till syrran för att fira Edvin.
Edvin hade en tshirt på sig, på framsidan stog det "Edvin 1 år", och på ryggen stog det såhär. 



Gud så glad jag blev! Att syrran ska få bebis till, i september trodde hon.
Så fick jag den här kommentaren "Det är väl bra att din dotter kommer få en polare?". Kom från en person som verkligen tror att jag kommer få en dotter, nämligen farsgubben.
Ja, undra vad det är för något i min lilla mage (lilla?!).
Det var ialf riktigt trevligt där och jätte roligt att få veta denna nyhet! :D

Jag som skulle ta lite mer kort när jag var där, men nej. Jag kom på att jag hade kameran med mig när vi skulle gå, då lyckades jag ialf fånga in bilden på tröjan :) Lite suddig, menmen.

När vi väl kom hem så lagade mamma kyckling & ris :) Mycket gott efter all fika, trodde jag skulle spy ett tag!
Efter maten tog jag och mamma en långpromenad på en timme. Fråga mig inte hur jag orkar! Det gör jag egentligen inte heller. Kommer ju inte ur sängen på morgonen.
Men jag vill verkligen göra saker, tiden går så segt annars! Sen jag har börjat gå hemma från skolan så går tiden grymt segt. Därför måste jag göra saker.
Vet inte hur många gånger jag har tex städat fast det inte behövs. Ska ialf dra mig till biblioteket imorgon och låna några böcker och så. Kanske tar en sväng förbi skolan och hämtar upp lite saker också.

Annars ser veckan jävligt lugn ut, tråkigt nog. På tisdag ska jag fråga Mari (mitt barns farmor) om hon vill komma på fika och på onsdag är det mor & barngrupp. På tosdag är det tvätt och i helgen kommer mormor och lite annat folk! :) Vi får hoppas på att veckan går fort.
Imorgon går jag förövrigt in i vecka 35.




Kommentarer
Postat av: mickis

hej! vet inte hur jag kom in på din blogg men jag gjorde det för ett tag sen o fasnade, för jag själv e 17 (18 i april) o gravid.. i sista biten av detta inlägg nämner du ditt barns farmor.. o som sagt har jag läst din blogg ett litet tag, o under den korta stunden har jag aldrig fått en bild av pappan, bara lite nyfiken på om han finns me i bilden eller om du ska klara dig själv.. detta e absolut ingen fråga du måste svara på om den e för personlig/jobbig.. frågade bara av ren nyfikenhet :)

2010-02-15 @ 16:25:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback