Halva BB väskan packad!

Nu är alla bebisens kläder packade tills vi ligger på bb.
Har bestämt första plagget också som mamma kommer få klä på den när jag ligger där.
Såhär såg det ut :)



Syns kanske lite dåligt. Men det är ialf kläder som både pojke och flicka kan ha. Så det är ju bra! :)

Såhär såg resten av packingen ut.



Javet, det blev mycket kläder!
Men jag kunde inte bestämma mig så jag tog med lite extra, sen vet man ju inte hur många dagar man blir där heller.
Tre par strumpor, en fleecedress, overall, tre pyjamaser, tre par byxor, massor av mössor och bodysar. Kommer antagligen inte ens hinna använda hälften, men bättre för mycket än för lite! :)

Nu är det bara lite saker till mig som ska med. Ungefär såhär ser det ut:

Trosor och strumpor
Nattlinne
Amningsbh
Myskläder
Tandborste, shampoo m.m.
Hudlotion, tandkräm och lite sånt
Lite smink
Linne och några stora tshirtar
Morgonrock

Det var allt jag kom på just nu, kom gärna med tips om jag missat något! För er som redan har barn, vad rekommenderar ni att man ska ha med sig som är viktigt?

Nu ska jag smita iväg och kolla på luftslottet som sprängdes!


Kommentarer
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

Jag hade med mig 2bodys och 1 pyjamas samt ett par brallor till Wilgot och det var för lite. Då hade jag även "åka hem" kläder :P



sv: JO det är mer än FÖR litet:P Men vi ska flytta inom några månader så det är bar att hålla ut. Det är bätrte än inget iaf och än så länge så är ju WIlgot ganska still utav sig så det går :)

2010-02-27 @ 23:36:42
URL: http://knoddenojag.blogg.se/
Postat av: jenny

Lypsyl!!!!! Man blir äckligt torr om läpparna när man föder barn. Se till att den som står vid din sida under förlossningen är utrustad med lypsyl som den kan tryka på då och då för läpparna blir russin!!!;)

2010-02-27 @ 23:37:55
URL: http://jennyabrahamson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback